Overnatning

Værelserne har tema fra skolefag

A B C ::::::: 1 2 3

fra gamle dage

Adresse:

Den gamle Landsbyskole

Tjørnemarkvej 7, Stege

Kontakt: 22 33 82 10

ulla.n@paradis.dk

eller kontakt her:

Det blå: (hav)biologi

Et stort værelse med dobbelt sovesofa. 550 kr./nat (min. 2 nætter)

Her sover du under sejl og med fiskenet og søheste ombord, Møns Klint malet på væggen om styrbord, og du vugger afsted til drømmeland omgivet af drivtømmer og kugleflint. Dette værelse har egen indgang, spiseplads og udgang til egen lille have og terrasse med grill. Hyggeaftener med familiespil og "skolequizz"-spørgsmål? Det hele er til jeres rådighed.

Det grønne: Geografi

Her i dette globalt orienterede, dejlige soveværelse vågner man med udsigt til verdenskortet, der fylder hele den ene væg.

Mulighed for barne/babyseng. 550 kr./nat (min. 2 nætter)

OBS: det blå (hav-biologi) og det grønne (geografi) værelse udlejes gerne samlet som en lille lejlighed, hvis I fx er 2 par, eller hvis du vil være sikker på at have eget bad og køkken.

700 kr./nat, min. 2 nætter.

Det røde: Botanik

Stort værelse/familieværelse - 4 sovepladser muligt

(dobbeltværelse 700 kr./nat + 150 kr. hvis over 3 personer).
I dette store, lyse dobbeltværelse med udgang til egen terrasse og lille have er væggene dekoreret med blomster, bier og fugle, så du kan drømme, du sover i en blomstereng - eller måske studere lidt botanik :-). Det har et forrum med spiseplads samt adgang til eget bad/toilet og tekøkken.

Kan lejes sammen med de øvrige værelser/lejlighed, så en familie på 6-7 har rigeligt med plads. Stor lejlighed: 1100/nat - min. 2 nætter.

Skolekøkken

Fuldt udstyret køkken, med microovn,

komfur, fryser og køl. Der vil være morgenmad mm i køler og frys til den første morgen. Samt kaffe og te.

det røde værelse Botanik, Landsbyskolen